5 sposobów na promocję firmy
Marketing

5 sposobów na promocję firmy

Promocja firmy polega na prowadzeniu udanego biznesu. Spędzaj co najmniej godzinę dziennie na reklamowaniu swojej oferty. Niezależnie od tego, czy jesteś dużym graczem, czy małym startupem, potrzebujesz dobrej strategii marketingowej. Wtedy dotrzesz do większej liczby odbiorców.

Produkty promocyjne

Gadżety reklamowe mogą skutecznie zwiększyć świadomość marki. Powinny być unikalne, spersonalizowane, użyteczne i dobrej jakości. Dużą popularnością cieszą się promocyjne torby na ramię. Wybierając torby materiałowe, zastanów się nad użyciem odważnych kolorów. Może wyróżniać się mocnym i prostym elementem brandingowym. Wtedy nazwa firmy i/lub logo będzie widoczna z daleka.

W ofercie znajdziesz też notatniki, długopisy, butelki, bidony, breloki i bluzy reklamowe. Coraz więcej właścicieli firm wybiera promocyjne USB i odświeżacze do samochodu. 

Wizytówki, dokumenty papierowe i elektroniczne

Prowadząc działalność gospodarczą, nie ograniczaj się tylko do wizytówek. Umieszczaj w całej korespondencji nazwę Twojej firmy, logo, dane kontaktowe (w tym adres strony internetowej) i slogan reklamowy.

Dokumenty drukuj na papierze firmowym. Umieść na nich wszystkie dane niezbędne związane z Twoją działalnością. Upewnij się, że w mailu znajduje się pełny podpis. Powinien zawierać wszystkie informacje o firmie i slogan. Możesz również dodać sekcję z linkami do Facebooka, Linkedin, Twittera i Pinteresta. Dokumenty elektroniczne, takie jak e-mail, możesz łatwo aktualizować. 

5 sposobów na promocję firmy

Blog firmowy

Załóż bloga firmowego i regularnie umieszczaj na nim ciekawe i przydatne treści. Dobrze napisane artykuły mogą zapewniać bezpłatną, skuteczną reklamę i budować pozytywne opinie. Na przykład, jeśli prowadzisz agencję nieruchomości, możesz napisać tekst o przygotowaniu domu lub mieszkaniu do pokazu. Jeżeli natomiast projektujesz strony www, możesz na przykład przygotować artykuł o wtyczkach do WordPressa. Im bardziej szczegółowy temat, tym lepiej. 

Filmy na YouTube

Na YouTube możesz umieszczać za darmo kreatywne filmy reklamowe. Aby odnieść sukces na platformie, umieszczaj interesujące i przydatne materiały. Wtedy użytkownicy będą chcieli je oglądać. Dostosuj swój kanał do grupy docelowej. Wybierz najlepszy obraz na miniaturkę. Dodaj link do strony w opisie. Pamiętaj też, by wezwać użytkowników do działania, np. 

  • Oceń ten film.
  • Obserwuj mnie na Twitterze/Facebooku.
  • Subskrybuj moje filmy.
  • Dodaj komentarz.
  • Udostępnij ten film.
  • Sprawdź mój kanał.

Media społecznościowe

Media społecznościowe odgrywają coraz ważniejszą rolę w promocji firmy. Możesz powiązać reklamy i oferty na Facebooku z Twitterem, czy Linkedin. 

Jeśli nie wiesz, jak wypromować firmę na fb, skorzystaj z pomocy specjalisty social media. Przede wszystkim publikuj posty, które są naprawdę wartościowe. Zostań ekspertem w konkretnej dziedzinie. Wtedy potencjalni klienci chętniej skorzystają z Twojej oferty. Wybierz też odpowiednie narzędzie do mierzenia zwrotu z inwestycji. W ten sposób możesz sprawdzić, czy Twoje działania są naprawdę skuteczne. Fanów przyciąga też silna marka. Ważną rolę odgrywa zarówno dobór tematu, jak i forma.

Zobacz więcej podobnych postów